Khamis, 5 Mei 2011

allhamdulilah

hhhaaalllloooo...!!!

lama btul x hupdate....sbnarnaya aku dh rasa frust ngan blog aku nih sbb x da FOLLOWERS...
untuk pngetahuan korang aku aku memag 0 sesangat pasal blog ni ...cuma tau nk update post ja...cian kn ...aku x da membe yg ada blog....suma suka baca blog org sama cam aku....tapi aku x kan nak baca kosong ja kan msti la nk gak ada blog.tapi.. aku ni sikit bengap la pasal blog ....sbb tuh x da followers .....sgt2 la kesian...so kalo da tips2 tlong la gitau aku ....pls...

aku yg bengap!

2 ulasan:

  1. rajin masuk blog org ada la followers :D
    try follow blog2 org lain.. :)
    nnti ada la tu :)

    BalasPadam
  2. akak pon memula camtulah..akak bg tips ya:

    rajin blog walking - komen dgn ikhlas - tinggalkan link pd nama spy mudah org terjah semula

    join segmen Ben ashaari

    oh ya, dkt komen adik ni lps org tulis kena isi teka huruf tu - kalau boleh ubah setting sbb org malas nk komen kalau kena teka-teka tu

    happy blogging!

    join contest/GA

    kalau rajin joinlah mcm geng blogger ke apa (ini akak pon malas hehe)

    BalasPadam