Jumaat, 25 Mac 2011

bersabar............

hai.....sabar aku memag seorang yang penyabar ...kalo orang lempang aku tanpa bertanya pon aku akan tetap bersabar,kalo amik bf aku pon aku masih leh sabar,kalo orang nak curi hp aku yang murah tu pon aku masih leh sabar....btul ke?? hhhmmm(brani cuba la) tapi aku pling x leh sabar bila orang x bagitau yang kelas pada pagi yang indah ini dibatalkan tanpa sebab yang pasti seterusnya menganggu segala perjalanan idup aku.....

adoi ai...tensionaku....critanya camni

pada suatu malam(ok x intro aku??) aku ngan group aku ada presentation esok(iaitu hari sabtu yang mulia...ye ari sabtu...byak2 hari hari sabtu gak la dia nk wat presentation...adoi!) pukul 9pagi(ye pagi ok!) dah la tido lambat! disebabkan presentation yang sebelumnya n aku ngan group aku datang lambat dan ditolak 5 mark......so kitaorg nekad nak datang awal konon2 nak tebus dosa lampau la oohohohoh sunggug berjaya!

pada pagi yang hening lagi tenang tuh,,,membe aku gejut bagun pkul 8(alamak kantoi x smyg subuh!)....aku pon trhoyong hayang la bawak bakul mandi aku yang dah makin ringan sebab syampoo dan sabun dah nk abeh...pegi ke tandas yang teramat la jauh...dengan taik mata yang masih di mata aku teruskan perjalanan aku nih...............................................................................................................................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,dh smpai tndas hahah jauh gla!!

dh ssiap mandi aku pon pilih baju kurung yang mna paling cantik huhuhuuh sbenarnya aku bwak baju kurung 3 helai ja...sbb klas aku byak kt bengkel...wat pa la aku nk semakan almari aku bwak baju2 yang x pakai kan................................................................................................dh siap ala2 datin nk g kenduri kawen jiran sebelah tuh...trus aku g tengok membe aku blik sebelah..blom siap g...ok2 aku pon tunggu...yang membe group aku n dah siap dan sedang tunggu aku nahn membe aku ni.......x abeh2 asyik call je tnya dah siap blom.............nak pendekan cita yang x brapa pendek nih!....membe2 aku yang tgh tunggu aku n dok melepak kat pintu gate utama la kat kolej aku n...diaorg tgok x da 1 pon manusia yang diaorang kenal lalu kat kawasan tuh,padahal depa n duduk tercongok kat ctu dah hampir 30minit.....x kan la budak2 presentation yang lain dah pegi dulu kot...x logik2...so diaorng n pon nekad dan beraninya trus call dak2 group yang ln n...sorang pon x jwb??!! pelikan...pastu nasib ada maklik tuhan yg pling seksa n jawab sambil suara mamai dibuai mimpi nih kata PRESENTATION PAGI N BATAL LA......???????!!!!!@@#$#@!#$#$@

adoi menyirap darah aku time diberitahu berita nih!!! awat la ampa ni x boleh bagitau group yang agak lembap nih padahal bilik dekat ja...adoi...aku pon pa lg trus angkat kain menuju ke katil empuk ku dan sambung tido...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

sblum tuh post blog dlu...kalo time n da org kaco aku tido sumpah aku lempang perut dia...!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan