Jumaat, 25 Mac 2011

sedeyh....

halooo

mood hari n x la sedeyh sgt sbenarnya...huhuhuuh....camna plak bleh jd sedeh n....critanya begini.............

aku dok tengok2 la blogshop...konon nak beli la something..kat citu ada bag yang cantik2 n harganya hhhmmm mahal gak la...pastu ada jam yang memag taste aku la...dh dok chat nagn tuan punya blong tnaya camna nk beli suma tuh...ahahah dengan nada tamak....dia ckap(taip) just bankin duit n diaorang akan hantar dalam masa 1minggu.....hhhhmmmmm niat dihati memag nak sgt beli sebab bag aku pon dh hancur lebur dok bawak pegi klass.....tengah aku dok asyik memilih barang dlam blog tuh
...................................

aku dgar bunyi bising dari tingkap blilik aku(meja aku dok online n mmg sebelah tingkap je...senang aku nk skodeng) bunyi macam orang ngah gosok lantai...rup rap rup rap....aku pon bebel la po bondo dok memokak tuh(bahasa n.9)...aku pon tarik la tirai tingkap dengan rakusnya konon nak sound la hahahaha...dan dari tingkap bilik aku n bleh nampak blok lain...aku nampak seorang mak cik tua yang memakai uniform warna kuning kusam(uniform cleaner) sedang bercangkung dan bertungkus lumus mengosok longkang....kejap2 makcik tuh benti sambil mengelap peluh dan betulkan tudung.....pastu sambung balik gosok longkang tuh tengah tengah panas.....adoi tersentuh hati dan jantung aku..smbil berkata dlm hati kecik walaupun x brapa kecik.....cian makcik tuh susah cari duit,,,kalo la makcik tuh ada anak macam aku n lagi la susah....asyik nak mengabihkan duit ja
huhuhuaku pon trus membatalkan niat aku untuk membeli bag tuh(tapi kalo hari lain x tau la kan hhuhuhu)...tiba2 rindu plak kat mak n abah kat penang...kalo dah balik umah x plak hargai..bila dh jauh baru la terasa uhahahah

hope aku dapat membalas jasa orang tua aku satu hari nanti.....amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan