Ahad, 6 Mac 2011

minggu yg sibok




halo!!

dh la bru ja join blong n dh wat prangai x mgupdate blogku! huh! pa nih?!...baik x yah da blog!
bkan pa semenjak 2 menjak 3 menjak n aku teramat la sibok(smbil memejamkan mata)....ish2 sibok sgt2
sory la...jnji x mo wat g uhhuhu

mari kta sama2 myaksikan apo punca2 yg mmbuatkan aku bz sgt tuh

ari tuh(ntah ari pa)ada trip faculty aku wat g kraf tangan malaysia n g ikea....

n masa ngah tunggu bus dtg amik kitaorg(cam minah endon nk g keja pon ada)

sebaik smpai kt psat kraf tgn(cam besa bgambar dlu!!)

n antara produk yg ada kt sna....

shantikkkkk

pose!

dn lagi!

shantik gla....kalo aku kaya aku bli dh....huhuuh

cute kn!

aku bsama ksut kasut.....tp kalo agak2 org nk kaco humban je ngan kasut n msti mati huhu

kek lapis srawak...sdap gla...aku asyik mrasa yg tester je...

n gerai penekat negara....tp dia nya x da la...sibok

so proud 2 be malaysian....wwweeee...ngah sedap2 pose tiba2! 


tapak kasut tcabut plak! adoi spoil btoi!

nasib bek da jual gum utk lather...so bli la utk kasut...fushh nasib bek!

ok sambng blik pose dgn girangnya...



dh nk gerak g ikea plak.....n la antara yg sempat aku bli...masa n pnjaman x msuk g...so x la byak bli....

ngan n...gelang dr sabah




opss sori time kt ikea x dan nk amik pic sbb lteh sgt......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan