Ahad, 20 Mac 2011

PUTUS CINTA?

Smalam merupakan hari pling besh sebab asyik tido n makan jew..uhhuhu x da xtibiti apa pon....
leh bagun lambat dan wat apa yang disukai tnpa berfikir panjang..hari sabtu kan....

eh eh jap2 pa kena mengena dgn tajul entri aku n kan hahaha
citannya macam ni..........sila beri perhatian walaupun saya tidak suka beri perhatian dalam kelas untuk sunjek psyco .................kembali sirius!

budak budak bilik aku dah dapat satu movie hantu yang besh(tapi aku x tau tajuk apa)...so diaorg ajaak la aku lepaking sekali layan movie tuh kat tengah2 bilik....dah cantik tutup lampu ala-ala dlm cinema ..tgh kitaorg mengasyik melayan movie tuh ada la membe aku ngah dok atas katil(mula mula ingat dia tido...)pastu tiba2 dia melalak cam orang beranak kuar kaki dlu...huhuhudpt bayang x camna dia melalak...pastu boleh plak dok nyanyi lagu lagu sedeh dengan jayanya...dgn suaranya yang macam speker konsert sure heboh taun 2007...adoi potong btoi!!!!...kami yang tengah melayan movie yang seram sgt tuh bertukar menjadi bengang!

bengang kami tidak terhenti disitu,,,,trus kami x layan movie tuh kami pon apa lagi bergosip sakan la hhuuhhu
da la membe dia cita(bukan aku yer aku mendengar dengan baik...ala2 kepochi) yang dia dah putus cinta dengan bf dia(mmg bf dia x kn la bf aku lak kan)......cian plak dgr cita bf dia n dah da gf ln.....

kitaorg pon terpaksalah menghentikan niat utk membelasah budak n kerana menggangu dan memotong movie yg kitaorg x abis layan tuh.....ooopppp jgn gosip2 dh trus layan cita blik

sebenarnya aku x mo la komen lebeh2 sebab aku x kat tempat dia....aku tau camna putus cinta..sakit n pedih tuhan ja yang tau...cuma yang pasti jangan la terlalu melayan perasaan...bila dok layan sgt perasaan tuh yang jd nk meraung n mula la nk nyany lagu new boyz la...n macam2 lg...cuba sibukan diri...yang penting putus cinta x da ubat cuma masa ja....hahaha cam hebat ja kan....

kesimpulanyan...kita jgn la terlalu meletakan cinta kepada bf n menjadi tiang idup kita yg utama..maksundnya x yah la syg bagai nk mati sgt kt bf korang tuh...sbb belum tentu lg jd suami...cuba enjoy masa remaja yang datang kejap ja...kalo putus pon x la tersa kehilangan besar sgt ......pas n kalo  dah comfom kawin nak berkepik macam kembar siam bercantum bontot pon leh...x da sapa heran...hwehheeh yang penting cinta yang utama ialah Allah,rasul ibu ayan  keluarga n lastly kawan2.........percayalah kalo kta da msalah ngan bf mereka ni gak yang kita cari...SUMPAH! (aku dh rasa)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan