Isnin, 7 Mac 2011

uitm s.alam-kl sentral-bridfild-kl sentral-muzium negara-kl sentral-masjid india-kl sentral-mid valley-kl sentral-uitm s.alam

hari yg memenatkn...bca titel pon dh terasa penatnya! adoiyai.....huuhu bjalan sakan aku....n ku g ngan team klas aku sbb nk kna wat kajian tntang masyarakat india utk subject kitaorg...tp bapak ssh nk cr org india yg nk bg kerjasama tmbh plak diaorg x leh speking malay sgt.....tp dpt ar skit2 je...


jam menunjukan pkul 10.30 pg jnji nk gerak awal tp besa ar .......cam besa ar sblum pa2 amik pic dlu....sblah tndas pon jd la

ssmapai ja,,,,ada mat salleh yg mmg la baik sgt amik kn pic kitaorg...bagai org mgantuk dpt bntal peluk nga tilam ikea huhuhu
posing kt briedfild
n la antara team2 aku!
motif!??
syurga sari!
shatek sgt@!!
aku dh mcm heroin hindustan dh huhuhu masa n asyik lagu tamil je dgr..nasib aku x da sawan kalo x msti aku dh mnari sakan ala2 hindustan mabuk..hehhe
dh pening2 mkn dlu kt kl sentral...
pas mkn bru la leh truskan pjalanan dgn riangnya!
smntara tnggu membe g toilet...sempat lg layan drama..sedeh gla cita n rasa cam nk nangis pon  ada..padahal bru ja nk tgok...blablabla
pjlanan dteruskan ke muzium ngara yg dekat2 area kl sental gak...so kitaorg jln kaki ka...leh xcesise skit
dak2 n sawan kamera pntang nmpk aku on cmera ja nk posing! nyampah!
3 dak terencat@!!!
heheh candid! cover perot yer
pic aku pling ska!! dh mcm %@&***^!!!
n dlm muzium...muzium n da 4 corner..suma cta tntang malaysia...walaupon boring kna gak lyan...
pase tetep!
gaya mak mertua lapar mnanti kepulangan menantunya yg x masak g!!
gaya istri meroyan menanti kepulanagn suaminya blik beperang....
nnt kawin nk plamin camni.....8 tingkat!
mural hang tuah
dh!!! blik plak ke kl sentral
nk g bescuci mata...smbil duit pinjaman di tangan
piece
yeah!!! mmg dnantikan lah...terbaik!
rambang mata!
yg pling pnting kami memilih sari msing2
plih jgn x plih.....tp macha n mmg terbaik bg layanan best...layan je aku rasa dkt 1 jam gak kt cni huhuuh...lastly dpl ka sari yg kita nak
pastu shoping kt mid valley!! tp aku x sempat nk bli pa2 sbb tkut x sempat nk blik...dh la nek bus kna smpai kolej sblm pkul 11mlm
muka dh mcm taik
blik2
rasa cam nk tercabuk urat kentut.....rsa cam nk patah kaki...cam nk tesembok tulang bontot....mata x leh ttup lgsg
tp yg pnting enjoy!....
blik smpai kolej dlm pkul 11 gak ar....trus mndi then pengsan ats ktil!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan