Ahad, 6 Mac 2011

kembar yang nakal

adoi ntah la nape aku tetiba jd gatal tngan n kaki nk taip blog ngah mlm2 n....padahal keja ngah menimbun-ninbun x sentuh lg..(adoi!!)...nape lah byak sgt keja n..bla la nk ada laki kaya nk melamar aku supaya aku boleh tido dan makan sahaja...heheeheh sebenarnya bukan tu yg aku nk cita...(tersasul plak...2 x impian aku ok!)

aku tetiba rindu sgt ngan kembar yg aku jaga diorg n dr kecik...aku sbenarnya suka sgt ngan baby2 comel..n kan pulak kembar...kembar n anak kepada sedara aku la(nk pendekan cita)aku jtuh cinta pndng ptama masa diaorg n dlm 6 bln camtu la...bru pndai meniarap...mari la kita sama2 ikuti tumbesaran mereka !

.
n masa diaorg 10 ari...kulit gelap besa rr baby mmg gini (sedapkan ati)

n plak dh pndai senyum hahaha.5@6 bulan.....

n lak ilmi cousin diaorg....

chumel gla cam anak jepun

lupa lak nk gatau nama diorg....nur aleysa zhulaika dan nur aleysa natasha tp kitaorg pngil ika tanya je

n lak time 8@9 blan camtu ar(dh pndai mrrangkak)



n lak umo dh 2 taun...yg tengah 2 mak diorang

n lak ngan aku

n msa aku g bercuti kt langkawi ngan fmily diaorg

tlong abaikan abg macho kt blakang tuh

sweet sgt

ska tiru org !!

diorg pngil aku acik..sbnarnya aku nk sgt diorg pngil aku mamy ke bru la styl skit...tp diorg ssh skit nk sbut mamy tuh so diotg pngil yg ringkas2 je acik(acik pon leh la)

n bju aku bli hot kn!

adoi x letih2

sbenarnya aku smpai skrg x leh nk beza g yg mana 1 ika n yg mna 1 tasya...aku main sebut ja agak2 yg nengok aku tuh sah la hahhaah...


adoi acik indu sgt kt korang nnt acik g kt korang k!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan